IMG_3242.JPG

Frågor

Här kan du läsa mer om våra vanligt förekommande frågor.

Hur hanterar vi Coronasituationen?


Vi följer noggrant FHM:s restriktioner och information och har i samråd med länsstyrlesen och kommunen Coronasäkrat föreställningen i Bellevueparken så att ni kan känna er trygga.
Avståndet mellan sällskap i salongen är väl tilltaget och med breda gångar för att ta sig till sin plats.
Salongen är även indelad i 4 zoner med egen entré och värd. Vilken zon man tillhör ser ni enkelt vid insläpp. Alla sällskap sitter självklart tillsammans enligt er bokning (max 4 st/bokning)
SERVERING / TOALETTER
Serveringen sker utomhus med stora ytor och gott om sittplatser.
Möjlighet att förboka mat & dryck. Gott om plats
Toaletterna är färgkodade liksom zonerna i salongen. Vi tillhandahåller handsprit vid toaletter, servering och vid insläpp. UNDVIK TRÄNGSEL OCH KÖBILDNING:
Våra publikvärdar hjälper till men vi måste tillsammans hjälpas åt med detta och påminna varandra så alla kan känna sig trygga.

OM RESTRIKTIONERNA SKÄRPS:
Då förbehåller vi oss rätten att flytta och informera sällskap om vi inte kan sitta som det är tillåtet idag.
Om vi inte får spela överhuvudtaget återbetalas er biljett exkl bokningsavgift.

OM NI FÅR CORONA:
Om ni skulle bli sjuka måste detta meddelas senast 8 timmar innan föreställning.
Vi återbetalar biljetten exkl bokningsavgift mot uppvisandet av nytaget Coronatest eller läkarintyg.







Vad gäller vid bokning av biljetter?


Inget återköp av biljetter.
Har man köpt sin biljett på Nortic med avbeställningsskydd, vänder man sig till Nortic.
Läs mer på nortic.se
Om ni får Corona - se information under Coronasituationen




Vad har vi för integritetspolicy?


I linje med dataskyddsförordningen värnar vi om en hög nivå av våra kunders integritet och
lämnar aldrig ut uppgifter till tredje part. Vårt mål är att under en begränsad tid enbart
använda våra kunders kontaktuppgifter för att lämna information om våra föreställningar.
Om du önskar bli bortplockad från vår kunddatabas mailar du till: biljetter@sandelius.se




Vad gäller kring Force Majeure?


För de fall där evenemanget ej kan genomföras pga. hinder utanför
arrangören/leverantören/arenans kontroll, som skäligen inte kan ha räknats med när avtalet
ingicks och vars följder denne skäligen ej kunde ha undvikit eller övervunnit, är
arrangören/leverantören/arenan fri från skadeståndsskyldighet samt andra påföljder.
Detsamma gäller om ett evenemang ställs in beroende på någon som Leverantören anlitat
eller annan i tidigare led.




Vad händer vid inställd föreställning?


Föreställningen i Bellevueparken påverkas inte av vädret då publiken stitter under tak. Om föreställningen ställs in pga. sjukdom i ensemblen erbjuds i första hand ett nytt datum.
I andra hand erbjuds återbetalning av biljetten exkl bokningsavgift.
Om föreställningen ställs in pga av skärpta restriktioner kring Corona se: Coronasituationen




Finns det handikapplatser?


Det finns bra handikappplatser och toalett i anslutnong till "salongen",
men kontakta oss på 0708-168288 för bokning så vi kan ta hand om er på bästa
sätt.




Hur gör jag en större gruppbokning?


Vill man göra en gruppbokning över 10 personer är ni välkommen att maila till
biljetter@sandelius.se eller ring 0705-221564 så hjälper vi till.
Just nu så länge Coronarestriktioner råder så kan man sitta max 4 personer i ett sällskap. Men kan boka fler biljetter men placeringen blir enligt ovan.